Dobre sformułowanie problemu z programem pozwala na skuteczniejsze i szybsze jego rozwiązanie. W praktyce wiele pytań dotyczących Rhino, które otrzymujemy, wymaga dodatkowych wyjaśnień od osoby zgłaszającej problem. Dlatego prosimy naszych Klientów o korzystanie ze wskazówek podanych w ramce: www.literka.com.pl/obsluga-klienta.php#problemy.
2009-10-01
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Witam Serdecznie panie Mikołaju jeszcze dzień nie minął a ja już z prośba do Pana. Chodzi o manuale w wersji polskie czy miał by Pan je w pdf'ie w polskiej wersji, ściągam już w angielskiej ale lepiej się pracowało na tej polskie co miałem podczas szkolenia.
OdpowiedzUsuńZ góry dziękuje.
Rafał, napisz proszę e-mail to wszystko Ci prześlę. Podręcznik szkoleniowy był dla Ciebie - zdzwiwiliśmy się, że go nie zabrałeś.
OdpowiedzUsuń